Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
September 21, 2008
Image Size
859 KB
Resolution
2550×3300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
28,016 (8 today)
Favourites
126 (who?)
Comments
11
Downloads
12,325 (1 today)
×
Castle Crasher Papercraft Oran by crzisme Castle Crasher Papercraft Oran by crzisme
Orange Knight

I also have the Full PSD Available
Source PSD:
[link]

INSTRUCTIONS:
[link]
Add a Comment:
 
:iconxlaurieclarkex:
XLaurieClarkex Featured By Owner Oct 24, 2014
OMG this is freakin PERFECT! Gonna use this to help create my daughter's Halloween costume!
Reply
:icondavids07:
Davids07 Featured By Owner Mar 18, 2013
Orange Knight
[link]
Thx for print :meow:
Reply
:iconfunkyfroglet:
FunkyFroglet Featured By Owner Dec 10, 2012  Student General Artist
Ta na! [link]
Reply
:iconludabo98:
ludabo98 Featured By Owner Dec 11, 2011  Student General Artist
are you also going to make a barbarian?
Reply
:iconludabo98:
ludabo98 Featured By Owner Dec 11, 2011  Student General Artist
yay I love this knight
Reply
:iconblazethahedgehog:
blazethahedgehog Featured By Owner Sep 19, 2011  Student Filmographer
this is my fav knight :meow:
Reply
:icontc781:
tc781 Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Artist
May I print this, please?
Reply
:icondafatcracker:
dafatcracker Featured By Owner Jan 21, 2010
you should really ad a gray knight
Reply
:iconfotothing:
fotothing Featured By Owner Sep 29, 2009
OMG fkn awesome i what one xD
Reply
:iconmasterpopo:
Masterpopo Featured By Owner Jul 17, 2009
haha hey man u got the green knight
Reply
Add a Comment: